Odpowiedzi

  • joj
  • Początkujący
2010-02-16T19:01:55+01:00
Ponieważ wtedy są największe opady.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:26:08+01:00
Mają największe przepływy latem , ponieważ wtedy są większe opady przez wilgotne wiatry monsunowe (Chiny znajdują się koło oceanu ) . A jeżeli będą omawiane takie rzeki jak Ganges to w lecie są większe opady bo topnieją lodowce .
10 3 10
...Opady nie mogą być spowodowane lodowcami... skutkiem topnienia lodowców jest podniesiony stan wody...