Odpowiedzi

2009-10-13T16:53:39+02:00
A) 5(pierwiastek) z 3
b)7(pierwiastek) z 2
c) 1/2(pierwiastek) z 12

a) 5√3 -> √25*3 -> √75

b) 7√2 -> √49*2 -> √98

c) 1/2√12 -> √1/4*12 -> √3


pozdrawiam ;)
2009-10-13T16:56:15+02:00
A) 5(pierwiastek) z 3=pierwiastek z75
b)7(pierwiastek) z 2=pierwiastek z 98
c) 1/2(pierwiastek) z 12 =pierwiastek z 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T16:56:18+02:00
A) 5√3
√5*5*3
√75

b) 7√2
√7*7*2
√98

c) ½√12
√½*½*12
√¼*12
√3


a√b jeżeli chcesz wyłączyć czynnik pod pierwiastek musisz dany czynnik (tutaj "a") pomnożyć przez tą samą liczbę (tutaj "a*a") i jeszcze przez liczę pod pierwiastkiem (tutaj "a*a*b")

((;