Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:06:56+01:00
I śniadanie 2,5 bułki kajzerki 100 g 296 kcal, masło 20 g 133 kcal, ser gouda 50 g 158 kca,l szynka 50 g 61 kcal, mleko 200 g 120 kcal, suma 768 kcal
II śniadanie bułka kajzerka 40 g 100 kcal, masło 10 g 66 kcal, ser gouda 25 g 80 kcal, jabłko 100 g 46 kcal, razem 292 kcal Obiad zupa pomidorowa 200 g 70 kcal, kotlet schabowy 250 g 525 kcal, ziemniaki 150 g 100 kcal, surówka warzywna 100 g 36 kcal, sok pomarańczowy 250 g 100 kcal, suma 831 kcal
Podwieczorek banan 150 g 148 kcal, ciasto drożdżowe 100 g 290 kcal, suma 438 kcal
Kolacja 2 bułki kajzerki 80 g 200 kcal, masło 20 g 133 kcal, jajecznica (jajko+ wędlina) 100 g 119 kcal,, dżem truskawkowy 50 g 126 kcal, herbata 200 g 0 kcal, cukier 10 g 40 kcal, suma 654 kcal
Ogółem 2983 kcal
6 5 6
2010-02-16T19:10:40+01:00
Śniadanie
Kanapki z ciemnego pieczywa +
Warzywa, wędlina;
Musli
Filiżanka kawy bądź herbata

Drugie śniadanie
Bułka z masłem i szynką i warzywami
Owoc
Napój energetyczny, sok z owoców

Obiad
Karkonoski żurek
Pstrąg po młynarsku
Surówka z marchewki z rodzynkami

Podwieczorek
Naleśniki z owocami
Dwie bezy z bitą śmietaną

Kolacja
Zapiekany ryż z jabłkami, bananami i śmietaną
Herbata bądź kakao


PS Tajemniczy95 miał być jadłospis, a nie dieta cud. Co do autora, jeżeli chodzi o dietę-cud --> Jedz wszystko, jak schudniesz to będzie cud ^^
Pozdrawiam!
5 4 5
2010-02-16T20:31:32+01:00
1 śniadanie
kanapka z serem i wędliną
mleko
2 śniadanie
kanapka z sałatą lub pomidorem i ogórkiem
Obiad
kotlet schabowy
ziemniaki
kompot
+deser (baton, galaretka itp)
Podwieczorek
zupa (może być grzybowa, pomidorowa)
Kolacja
herbata (zielona najlepiej)
kanapka z serem (chleb razowy)


Proszę bardzooo:))
Moim zdaniem taki jadłospis by mi najlepiej smakował:))
2 3 2