Odpowiedzi

2010-02-16T19:02:45+01:00
A=7dm
V=a³
V=343dm³
Pc=6kwadratów
Pkwadratu=7²
Pkwadratu=49dm²
Pc=49×6
Pc=294dm²
6 3 6
2010-02-16T19:04:21+01:00
Pow:
6 x (7x7) = 6 x 49 = 249 dm kw.

obj:
7x7x7 = 343 dm sześć.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:40:06+01:00
A (krawędź sześcianu) = 7dm

Wzór na obliczanie pola powierzchni całkowitej sześcianu:
P = 6a²
Podstawiamy długość krawędzi pod wzór i liczymy:
P = 6 × (7dm)²
P = 6 × 49dm²
P = 294dm²
Odp: Pole powierzchni całkowitej sześcianu wynosi 294dm².

Wzór na obliczanie objętości sześcianu:
V = a³
Podstawiamy długość krawędzi pod wzór i liczymy:
V = (7dm)³
V = 343dm³
Odp: Objętość sześcianu wynosi 343dm³
4 4 4