Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T16:56:15+02:00
Ponieważ jej temperatura jest niższa od temperatury otoczenia i osadzony na jej ściankach lód topnieje się zmieniając się w wodę
4 3 4
2009-10-13T16:59:14+02:00
Podczas pobytu w lodówce na ściankach butelki osadził się lód. Po wyjęciu butelki z lodówki nastąpiła zmiana temperatury więc lód zaczął się skraplać tworząc wodę. W ten sposób powstały kropelki ;)
3 5 3
2009-10-13T17:08:44+02:00
Pokrywa się kropelkami wody, ponieważ znajdował się na niej lód, który pod wpływem ciepła zamienił sie w wodę. :)
4 3 4