Odpowiedzi

2010-02-16T19:08:46+01:00
Uważam,ze warto przebaczać ponieważ każdy człowiek w życiu ma prawo popełniać błędy. Nikt nie jest idealny. Nie zawsze potrafimy odróżnik czy to jest dobra czy zła droga. Dlatego też sądze każdy z nas zasługuje na drugą szansę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:11:10+01:00
Warto wybaczać, ponieważ każdy może popełnić błąd. Nie można być bez serca. Możemy także wybaczyć osobie, ale nie musimy utrzymywać z nią więzi. Wybaczanie to część natury ludzkiej i miłości o raz tego, że jesteśmy stworzeni na podobieństwo Boga. Przecież on sam wybacza.
W dzisiejszych czasach ludzie czynią krzywdę drugiemu człowiekowi to prawda, ale czy nie warto szukać osób bezinteresownych i dobrych? wierze, że w każdym z nas jest dobroć. Należy zacząć od siebie i powiedzieć: wybaczam.
2 3 2