Podane rzeczowniki uzupełnij różnymi rodzajami przydawek (przymiotną,rzeczowną,przyimkową i liczebną) według wzoru.!

Rzeczowniki:obraz,dach,uczennica,peleryna
Wzór:zeszyt-kolorowy,w kratkę,Pawła,drugi


Zadanie na jutro.!
Dam naj.! ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:13:31+01:00
Obraz- ładny, w oprawie, Picassa, pierwszy (miejsce)
dach- czerwony, z kominem, sąsiadki, trzeci (trzeci z kolei czerwony dach na tej ulicy)
uczennica- mądra, z poczuciem humoru, nauczycielki, druga(np. w dzienniku)
peleryna- zielona, we wzorki, Moniki, pierwsza( leży pierwsza w szafce :D)

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
9 4 9
2010-02-16T19:25:47+01:00
Obraz: nowoczesny, jasny, barwny, kolorowy, duzy,
dzielo, arcydzielo, inspiracja
z lisci, z bibuły, dla mamy
pierwszy, drugi, trzeci, piaty , siodmy

dach: wytrzymaly, duzy, stabilny, spadzisty
"klasa"
z blachy, z papy, ze słomy
pierwszy, drugi, pietnasty

uczennica; ambitna, madra, zdolna, wytrwala, nowa,
skarb,
na medal, na szostke,
pierwsza, dziewiata

peleryna ; nieprzemakalna, trwala, wytrzymala
niewidka,
z bawełny, dla ochrony
drucha, dziesiata
8 2 8