Odpowiedzi

2010-02-16T19:09:44+01:00
1. Czowiek mniej choruje.
2. Ma lepsza figurę.
3. Ma lepsza kondycje.
4. Lepszy refleks.
5. Jest lepiej nastawiony do życia. :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:10:21+01:00
Abnehmen kónnen - schudnąć
langer (a umlaut) fite bleiben - pozostac dłuzej w formie
sich gesund fuhlen (u umlaut) wollen - czuć się zdrowo
attraktiv sine freizeit verbringen wollen - atrakcyjnie spedzac swoj wolny czas
gute Figur haben - mieć ładną figurę
2010-02-16T19:10:25+01:00
Schudnięcie
Lepsza Kondycja
Zdrowy tryb życia
Najlepsze wyniki
Ładniejsza sylwetka