Odpowiedzi

2010-02-16T19:12:35+01:00
Litr, dm³, ml, cm³, m³, km³

1l=1dm³
1l=1000ml
1dm³=1000cm³
1l=1000cm³
1dm³=1000ml
1m³=1000dm³

nie wiem czy dobrze;p
7 3 7
2010-02-16T19:13:46+01:00
Jednostki objętości:
-1l=1 dm³
-1 dm³
-1m³
-1cm³
-1ml=1cm³
-1l=1000ml


przykład zamiany jednostek:
3l=?mm³

3l=3dm³=3*dm*dm*dm=3*100mm*100mm*100mm=300 000 0mm³

myśle że pomogłam:)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:26:14+01:00
Jednostki:litr, dm³, ml, cm³, m³, km³

Zamiany:
1l=1dm³
1l=1000ml
1dm³=1000cm³
1l=1000cm³
1dm³=1000ml
1m³=1000dm³

Liczę na naj!.:***
6 3 6