Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:15:15+01:00
Telewizor
P1=200W; t1=150h
mikrofala
P2=1500W; t2=30h
żarówka
P3=100W; t3=230h
W1=P1*t1=200W*150h=30000Wh=30kWh
W2=P2*t2=1500W*30h=45000Wh=45kWh pobrało najwięcej energii
W3=P3*t3=100W*230h=23000Wh=23kWh
2010-02-16T19:21:10+01:00
1kW=1000W
P₁=0,2kW
P₂=1,5kW
P₃=0,1kW
W=P×t
telewizor
W₁=0,2kW×150godz=30kWh
kuchenka
W₂=1,5kW×30godz=45kWh
żarówka
W₃=0,1kW×230godz=23kWh
ODP.najwięcej energii pobrała kuchenka W₂=45kWh