1)2.5 godziny to.....minut
2)⅓godziny to.......minut
3)⅞doby to........godzin
4)690sekund to........minut
5)2 godziny 15 minut to.....minut
6)kwadrans to......godziny
7)10minutto...........godziny
8)8godzin to...........doby
9)12 godzin to.....tygodnia
10)godzina to......tygodnia

dziekuje za odpowiedź
:D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • alka
  • Początkujący
2009-10-13T17:03:38+02:00
1 150
2 20
3 21
4 11,5
5 135
6 1/4
7 1/6
8 1/3
9 3/42
10 1/168
2009-10-13T17:13:31+02:00
1)2.5 godziny to..150...minut
2)⅓godziny to..20.....minut
3)⅞doby to...21...godzin
4)690sekund to....11,5....minut
5)2 godziny 15 minut to..135...minut
6)kwadrans to...1/4...godziny
7)10minutto...1/6........godziny
8)8godzin to.....1/4......doby
9)12 godzin to..1/14...tygodnia
10)godzina to...1/167...tygodnia
2009-10-13T17:19:00+02:00
2,5 godziny to 150 minut
1/3 godziny to 20 minut
7/8 doby to24:8X7=21 godzin
690 sekund to 690:60=11,5 minuty
2 godziny 15 minut to 135 minut
kwandras to 1/4 godziny
8 godzin to 1/3 doby
12 godzin to1/14 tygodnia
godzina to 1/168 tygodnia