Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:11:24+01:00
R - 4cm
h - 8cm
d - 8cm
wygląda na to, że przekrój osiowy tego walca to kwadrat.
tak więc kąty to 45st, 45st, 90st
a - 8cm
przekątna - a√2
przekątna - 8√2

Odp . Przekątna przekroju poprzecznego tego walca wynosi 8√2

Dajesz naj ? ^^
2010-02-16T19:12:53+01:00
8kwadrat+8 kwadrat= x kwadrat Z Pitagorasa trzeba
x kwadrat= 64+64
x=pierwiastek z 128


Pomyliłem promień z srednicą kolega wyżej dobrze zrobił, choć z Pitagorasa też wyszło :P