Odpowiedzi

2010-02-16T19:10:37+01:00
1, pisac na marne
2.pisać brzydko
3.np osoba jest komus przeznaczona
4. byc bardzo bodbrym
5.umuwic sie na cos umuwic sie na wykonanie czegos
5. byc pewnym np ze dostanie sie prace.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:17:11+01:00
Pisać do szuflady - Pisać coś i tego nie publikować

pisać jak kura pazurem - czyli pisać niestarannie, brzydko

coś komuś jest pisane - czyli że takie jest jego przeznaczenie, coś tak jakby przepowiednia

zapisać się złotymi zgłoskami - Być zapamiętanym przez kogoś

pisać się na coś - Zgłosić się do wykonania czegoś

poczuć pismo nosem - Przeczuwać zbliżające się wydarzenia
5 4 5