Działka ma kształt prostokąta, ktorego szerokosc wynosi 24m a dlugosc jest 2 razy większa.Na kwiaty i warzywa przeznaczono 8/10 powierzchni dzialki a pozostalą czesc na pasiekę.Ile metrów kwadratowych dzialki przeznaczono na pasiekę

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:15:57+01:00
24m - szerokość działki 2x24m=48m
48m-długość działki
48mx24m=1152
8/10X1152m{kwadratoych}= 921,6m kwadratowych
1152-921,6=230,4
Odp. Na pasiekę przeznaczono 230,6 kwadratowych pow.
2010-02-16T19:18:57+01:00
24m*2=48m
24m*48m=1152m2
1152m2*8/10=921.6m2
1152m2-921.6m2=230.4m2
odpowiedź:Na pasiekę przeznaczono 230.4m2.

Myślę że pomogłam