Odpowiedzi

2010-02-16T19:09:43+01:00
Trenował bardzo długo i nie poddawał się
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:16:12+01:00
1. zajmuje wysokie miejsce na zawodach sportowych,
2. uczestniczy w imprezach sportowych
3. regularnie uczęszcza w sks’ach
4. bierze udział w dodatkowych zajęciach sportowych (basen, karate)
5. dba o dobry rozwój sportu i rekreacji w szkole
6. jest zaangażowany w organizowanie zawodów sportowych w szkole i gminie


Liczę na naj :)