Odpowiedzi

2009-10-13T17:09:42+02:00
Zaproszenie
Zapraszam wszystkich na spotkanie naukowe w mojej szkole im. .......... w .......... . Przewidziane są różne atrakcje. Spotkanie odbędzie się o godzinie 18,00 w Szkole /.........
............................<PODPIS>
1 5 1
2009-10-13T17:11:34+02:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na spotkanie naukowe, które odbędzie się dnia 20.10.2009r. o godz. 16:00 w np. Szkole Podstawowej nr. 1 w Warszawie.
Samorząd Uczniowski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T17:12:46+02:00
Witam nazywam się ........................ . I chcę serdecznie zaprosić państwa na spotkanie w szkole im. .......................
nr... w .................... . Spotkanie odbędzie się 31 października o godz. 17.30 . W programie m.in
- przedstawienie znalezisk ze starożytnej Grecji .
- omówienie doświatczeń i przeżyć .
- krótkie filmy z podróży moich i zaprzyjaźnionych mi naukowców.
A dla wszystkich uczestników darmowa :
- kawa
-herbata
-ciasto
- rosół
Będzie także możliwość wykupienia miejsca na następnom podróż ze mną i Panem Profesorem Wrotkowskim .
Będzie również wiele dyskusji na temat odkryć i stwierdzeń .
Serdecznie ZAPRASZAM !!!!!!
1 5 1