Odpowiedzi

2010-02-16T19:13:15+01:00
Węże posiadają akinetyczną czaszkę, która umożliwia im połykanie zwierząt o większej średnicy niż ich ciało.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:14:10+01:00
Ponieważ mają kości czaszki połączone ze sobą ruchomo za pomocą mięśni i więzadeł oraz specyficzne ułożenie podskórnych naczyń krwionośnych, które tworzą sieć zmieniających kształt rombów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:15:05+01:00
Ponieważ szczęki węży są ruchome potrafią wyskoczyć z zawiasów i rozsunąć się tak,aby wielki kęs pokarmu mógł zostać połknięty