ZADANIE Z WYRAŻENIAMI ALGEBRAICZNYMI
Zosia i Jadzia miały razem a pieniędzy. Jadzia miała o b pieniędzy więcej od Zosi. Ile pieniędzy ma Zosia
Czy takie rozwiązanie jest poprawne:
a-(a:2+b)
Jeśli nie to dlaczego i jaka jest poprawna odpowiedz

2

Odpowiedzi

2010-02-16T19:13:46+01:00
Moim zdaniem poprowne :P:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:22:46+01:00
(a - b)/2 chyba:P

ale to twoje też jest chyba dobrze.