Odpowiedzi

2010-02-16T19:15:42+01:00
0,3 kg - tyle Reksio dziennie zjada karmy.
0,3kg + 0,3kg - tyle zjada Azor
0,6 kg + 0,3kg = 0,9kg
Odp.: Dziennie Reksio i Azor zjadają 0,9kg karmy.
1 1 1
2010-02-16T19:16:37+01:00
0,3- Reksio
0,3+0,3:2=0,45- Azor
0,3+0,45=0,75 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:16:38+01:00
0,3 * 1/2 = 0,15
0,15 + 0,30 = 0,45kg - tyle zjada karmy Azor
0,30 - tyle zjada Reksio

0,45+0,30 = 0,75 kg - Tyle karmy zjadają razem

odp. Azor i Reksio zjadają razem 0,75kg karmy
2 5 2