Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:20:19+01:00
1. Bierzmowanie jest dla mnie okazaniem miłości do boga i oznaką dojrzałości.

2.Po bierzmowaniu oczekuję oczyszczenia ducha ze złych myśli.
4 3 4
2010-02-16T20:58:31+01:00
1Bierzmowanie jest dla mnie sakramentem, połączeniem z Bogiem.
Duch święty udziela się ludziom podczas bierzmowania jako dar.
2 Od bierzmowania oczekuje się otrzymania 7 darów Ducha Świętego.
4 3 4
2010-02-16T21:06:54+01:00
1. Bierzmowanie jest dla mnie sakramentem dojrzałości chrześcijańskiej. Po nim będe odpowiadał nie tylko za siebie lecz za całą wspólnotę. Otrzymam dar Ducha Św.
2. Oczekuje,że moc Ducha Św. ożywi i umocni moją wiarę. Wierze, że pomoże mi ona stać się lepszym człowiekiem
8 4 8