Odpowiedzi

2010-02-16T19:15:34+01:00
112-to numer który ratuje ludzkie życie!+
112 w ważnej sprawie nie używaj przy zabawie
112-Wiatr , wypadek , ogień woda strażak zawsze rękę poda ! ;);)<3
2 3 2
2010-02-16T19:15:37+01:00
Uwaga!!! Najważniejszy numer alarmowy do ZAPAMIĘTANIA!!!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:16:57+01:00
112- numer alarmowy,
kiedy masz problem, nie dzwoń na domowy!!!

112 zawsze, wszędzie
I tak całe wieki będzie!!!

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
1 1 1