Odpowiedzi

2010-02-16T19:16:22+01:00
Dulska ma lekceważący stosunek do osób otaczających ją. Wszystkim chce narzucić swoją wolę i nie liczy się ze zdaniem innych. Nie jest osobą lubianą, mąż przestał się do niej odzywać. Znajduje wspólny język jedynie z Juliasiewiczową, choć i z nią się kłóci.

Myślę, że pomogłem. Pozdrawiam i liczę na najlepszą:)
1 5 1
2010-02-16T19:17:20+01:00
Dulska była kobietą bardzo demoniczną uważała się za wielką dame i traktowała wszystkich z góry
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:26:10+01:00
Do męża:
-wydziela mężowi cygara
-dyryguje nim
-dba o jego zdrowie
-karze mu chodzić wokół stołu
-trzyma go pod pantoflem
-uczucie miedzy nią a mężem dawno wygasło
Do syna:
- narzuca mu swoją wole
- kochająca matka
-chce ustrzec syna przed sprowadzeniem mezaliansu
- chce ustrzec go przed skandalami
-wymagająca
- za wszelka cenę chce zatrzymać syna przy sobie
Do córek:
-naraża je na ośmieszenie
-surowa
- wymagając
-kochająca
-nie rozumie ich potrzeb
- nadmiernie oszczędna
Jako właścicielka kamienicy:
-dba o pozory
- nie czuła
- wyrachowana
-nie rozumie sytuacji lokatorów
-furiatka
-nie liczy się dla niej dobro ogółu, robi tak by to jej było wygodnie
- jeśli ktoś zachowuje pozoru może mieszkać w jej kamienicy
-nakłada wysokość podatków w zależności od majętności mieszkańca
2 5 2