Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T17:15:46+02:00
Więc tak. Dzieci powinny słuchać się rodziców. Powinny mieć do nich szacunek, ponieważ dzięki ich miłości przyszły na świat. Każdy rodzic kocha swoje dziecko i gdy jest ono niegrzeczne, wtedy jest smutny. Dzieci powinny pomagać, nie przyswarzać trosk. Razem tworzą rodzinę. Powinny być szczerym wobec mamy i taty, zwierzać się, bo oni napewno pomogą. Najlepie oddaje to przykazanie: "Czcij ojca swego i matkę swoją"

Mam nadzieję, że pomogłam.
5 4 5
2009-10-13T17:28:11+02:00
Dzieci powinny odnosić się z szacunkiem do swoich rodziców,być im posłuszne i grzeczne.W relacji miedzy rodzicem a dzieckiem powinna panować szczerość,należy rozmawiać ze sobą o wszystkim nie tylko na dobre i miłe tematy,ale również o tym co nas niepokoi lub gdy mamy jakiś problem.
Natomiast kiedy dzieci już dorosną i rodzice będą np.chorzy lub po prostu potrzebować pomocy -dzieci winny im ją bezinteresownie nieść.
1 5 1