Odpowiedzi

2010-02-16T19:17:12+01:00
1. Sam dbać o porządek w środowisku
2. pamiętać że nie wolno zaśmiecac środowiska
3. upominać innych lub uczyć żeby nie zaśmiecali
samych siebie
4.przynajmniej raz na miesiąc sprzatać środowisko
5. regulowac , swoje odpady , śmieci
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:19:08+01:00
- wyrzucać śmieci do odpowiednich pojemników
- pomagać młodym leśnikom w sadzeniu małych drzewek
- nie zużywać wody bez potrzeby
- nie zanieczyszczać rzek i jezior
- nie rozpalac oglisk w lesie
- nie płoszyć zwierząt
- nie zrywać gałązek z drzew
- nie zrywać roślin chronionych

pliska daj naj bo nie mam jak dac pytania ;((
60 4 60
2010-02-16T19:19:15+01:00
1.Segregować Śmieci
2.Sadzić drzewa
3.Nie zaśmiecać wód (rzek ,jezior)
4.wyrzucać śmieci w tylko przeznaczone do tego miejsca(Śmietniki).
168 3 168