Odpowiedzi

2010-02-16T19:17:11+01:00
Ja to rozumiem, że człowiek został stworzony na boże podobieństwo. Czlowiek ma takie cechy jakie ma Bóg. Np. człowiek jest istotą rozumna. Bóg również. Ludzie potrafią podejmować mądre decyzje, które podejmuje również Bóg. Więc mi się wydaje, że właśnie my jesteśmy stworzeni na Boży obraz, na Boże podobieństwo.
7 4 7
2010-02-16T19:17:46+01:00
To znaczy że Bóg nas stworzył byśmy byli tacy jak on. Czyli pomagali ludziom, chodzili do spowiedzi jak i do komuni. Człowiek jest stworzony na podobieństwo Boga by mógł uwierzyć w to co może, by mógł każdemu pomóc. Dobro i zło nie idzie w parze, a Bóg jest czystym dobrem.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:19:10+01:00
Bog stworzyl nas na swoje podobienstwo aby pokazac nam jak bardzo nas kocha.
Udowodnil nam ze pod tym wzgledem traktuje nas na rowni i dal nam sznse, ktorej niestety nie wykorzystalismy, przez co teraz odczowamy bol, cierpienie itp ktore maja nam pokazac jak powinnismy zyc na podobienstwo Boze
16 4 16