SiEmKa ;)

MaM zAdAnKo :::::::: OtO oNo::::::

*****Utwórz pięć dowolnych neologizmów i wyjaśnij ich znaczenie:

np. kałużyści- bo bawią się w kałuży
błocistki- bo czyszczą chodnik z błota
kocistki- bo bawią się z kotem

PROSZĘ O SZYBKĄ ODP.

NA DZISIAJ

DAJE NAJ NAJ NAJ

3

Odpowiedzi

2010-02-16T19:18:44+01:00
Syfiaste- bo ubrudzone hah

sweetaśne- od sweet ze słodkie

i hmm

misiaste- bo lubia misie czy cos takiego xD
1 1 1
2010-02-16T19:21:39+01:00
1.Rakieciści-zajmują sie rakietami
2.Kapciużyści-ci co zawsze noszą kapcie ;]
3.Giercowiści- ci co grają
4.Fotografiści-ci co zajmują sie fotografowaniem
5.Matematowyści-zajmujacy sie matematyką
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:22:32+01:00
Chomisistki- bo sprzątają chomikowi
liściści- bo piszą listy
ananasiści- bo jedzą ananasa
kosistki- bo sprzątają kosz
psiarniści- bo bawią psy



Myślę że pomogłam :)
2 3 2