Omów jedno przykazanie kościelne.
Przykazania kościelne:
1.W niedzielę i święta nakazane uczestniczyć we Mszy Św. i powstrzymać się od prac niekoniecznych.
2.Przynajmniej raz w roku przystąpić do sakramentu pokuty.
3.Przynajmniej raz w roku w okresie Wielkanocy przyjąć Komunię Św.
4.Zachowywać posty nakazane, a w okresie pokuty powstrzymać się od udziału w zabawach.
5.Troszczyć się o potrzeby współnoty Kościoła.

2

Odpowiedzi

2010-02-16T19:25:29+01:00
Np.
5.
czyli dawać na tace itd.
Ale ja to rozumiem jako pomoc drugiemu człowiekowi, bezinteresownie. Gdy tylko mamy możliwość pomóc zróbmy to.
Jezus mówi :Kościół to Ja".
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:51:46+01:00
1. niedziela jest pamiątką męki i zmartwychwstania Jezusa dla tego kościół chce aby uczcić ten dzień mszą św oraz nie wykonywaniem prac nie koniecznych
1 5 1