Odpowiedzi

2010-02-16T19:20:25+01:00
Ponieważ jest tam wysoka temperatura.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:30:47+01:00
Patagonia:
- zła jakość gleb i złe warunki klimatyczne przeszkadzają rozwojowi roślin uprawnych;
- Patagonia graniczy z Andami co daje też mniej terenów, których można użyć do wysiewu zboża.
Nizina Amazonki:
- równinna powierzchnia wokół Amazonki przecinana jest licznymi dopływami, które w czasie opadów wylewają i ciężko jest znaleźć kawałek suchego lądu. Ponadto sam teren jest bagnisty. Warto wspomnieć, że opady wynoszą tam średnio rocznie do 4000mm;
- klimat jest ciepły, teren niezagospodarowany, więc ciężko się osiedlić w tej puszczy. Jedynymi mieszkańcami tej dziczy są Indianie.