Wyjaśnij co znaczyły słowa Brata Alberta :
" Powinno się być dobrym jak chleb.Powinno się jak chleb, który dla wszystkich leży na stole, z którego każdy może kęs dla siebie ukroić i nakarmić się, jeśli jest głodny ... " .


Z góry dziękuję za pomoc .

2

Odpowiedzi

2010-02-16T19:21:34+01:00
Wedlug mnie powinnismy przedstawiac postawe otwartych pomocnych ludzi ktorzy moga w kazdej chwili poswiecic sie dla innych przez co w jakis sposob ulatwimy im to ziemskie zycie.
Nie powinnysmy zamykac sie tylko na siebie i swoje potrzeby lecz byc takze pomocnymi dla innych ludzi ktorzy czesto bardziej potrzebuja tej pomocy.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:21:40+01:00
Te słowa znaczą iż trzeba być otwartym na innych i pomagać im bez względu na wszystko.
2 3 2