Odpowiedzi

2010-02-16T19:25:40+01:00
Drodzy rodzice !
uciekłem z domu i teraz znajduje się ...................
jeśli mnie kochacie przyjecie po mnie .
Wasza córka ............. !
2010-02-16T19:25:53+01:00
Warszawa.
*kod pocztowy*

Witam was rodzice!
Przepraszam , ze nie mogłem wczesniej napisać ale nie wiedziałem gdzie znajduje sie poczta.
U mnie wszystko ok, pozdrawiam serdecznie
Wasz syn!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:30:18+01:00
Kochani rodzice przepraszam że uciekłem z domu. Nie martwcie się o mnie jestem cały i zdowy. Zatrzymałem się w bezpiecznym miejscu u babci Adama Nowaka ul. Małakowskiego 87-985 Ciechocinek.