Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T17:20:10+02:00
1.Należy sprawdzać i porównywać ceny w różnych sklepach
2.Sprawdzać datę ważności(art spożywcze)
3.Długość gwarancji(np.agd)
4.Możliwość zwrotów np.odzieży
5.Uważać na ceny z końcówką 99gr/zł
6.Nie kupować wszystkiego co jest w "promocii"
7.Najlepiej zakupy robić z listą rzeczy-wtedy nie kupimy wielu zbędnych rzeczy.
2009-10-13T17:25:53+02:00
-wybranie czy sklep, jest tym dobrym, godnym zaufania
-jeśli kupujesz w spożywczym sprawdź datę ważności produktu, jego cenę, wartości odżywcze, pochodzenie
-jeśli chodzi o usługi, to upewnij się czym dokładnie zajmuje się firma, kto jest szefem, jakie ma rangi,
-w umowie sprawdź czy nie ma gwiazdek, skonsultuj się przed podpisaniem z prawnikiem
-najlepiej przeczytać prawa konsumenta :)
2009-10-13T18:55:32+02:00
Jeżeli chodzi o jedzenie:
-Zawsze sprawdzaj czy w prodykcie jest dużo konserwantów
-Jedz powoli, żeby nie przytyć
-Jedz 4-5 posiłków dziennie
-Jedz zawsze systematycznie o tej samej porze
-Spożywaj posiłki bogate w nabiał i witaminy