Odpowiedzi

2010-02-16T19:28:23+01:00
Przewodniki - miedź, aluminium,srebro, złoto, grafit
izolatory - plastik, drewno

:D
10 2 10
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:29:17+01:00
Izolatory:
wełna celulozowa, styropian, wełna mineralna, cienka warstwa suchego powietrza,drewno
przewodniki:
woda,grafit,zelazo,stal,aluminium,zloto miedz srebro


mam nadzieje ze pomoglam
pozdrawoiam. ;)
24 2 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:31:25+01:00
Przewodniki:
żelazo,
stal,
srebra,
woda,
miedź
aluminium,

Izolatory;
szkło,
porcelana,
guma,
niektóre plastiki,
suche drewno,
suche powietrze,

17 4 17