Odpowiedzi

2010-02-16T19:30:10+01:00
Kleopatra- Była królową , władczynią Egiptu .
Kleopatra odebrała sobie życie . Popełniła samobójstwo ;D


Mam nadzieję ,że pomogłam ;D
xD
Pozdrawiam .!
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:31:21+01:00
Kleopatra to królowa Egiptu która po śmierci Marka Antoniusza popełniła samobójstwo a wg legendy umarła od ukąszenia jadowitego węża
10 4 10