Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:28:30+01:00
Nie podano ile ma być zdań, dlatego daję 2

We wtorek posprzątano całą szkołę.
Dzisiaj umyto wszystkie okna.

proszę o NAJ ^^
2010-02-16T19:28:43+01:00
Nie wiem ile zdań, ale to może być np.

Jak zdać maturę ustną z języka polskiego?
Nie można bić słabszych od siebie.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:29:13+01:00
Coś mi chodziło wczoraj po głowie .
Gdzieś było ciemno.
1 1 1