Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • arew
  • Początkujący
2010-02-16T19:34:17+01:00
Zawsze pamiętaj o ciepłym ubraniu.
Nie odłączaj się od grupy .
Nigdy nie używaj telefonu siedząc na sankach.
Pamiętaj ,aby ograniczac krzyki.
Postaraj się o wytrzymałe sanki.
Jedź na sankach maksymalnie z jedną koleżanką bądz kolegą.
Nigdy nie rzucaj śnieżkami w twarz !
Nie rzucaj lodem w kolegów.
Nie stwarzaj celowych kolizji.
Wymień linkę w swoich sankach na wytrzymałą.
W czasie jazdy nei rzucaj w kolegów śnieżkami.


2010-02-16T19:34:31+01:00
1. Przed kuligiem sprawdź sprzęt (sanki, linka)
2. Płozy posmaruj specjalnym środkiwm ułatwiającym poślizg.
3. Przygotuj ciepłą odzież.
4. Nie zapomnij o rękawiczkach (weź drugą parę na zmainę).
5. Sanki mocno przywiąż do poprzednich (zrób to pod okiem dorosłych)
6.Zajmij miejsce na sankach i złab się oburącz za prawy i lewy brzeg sanek.
7. Nie wykonuj gwałtownych manewrów.
8. Nie odwracaj sie podczas jazdy.
9. Nie krzycz.
10. W razie upadku staraj się odskoczyć w bok.
11. Jeśli kulig odbywa się wieczorem załóż kamizelkę z odblaskiem.