Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T14:39:21+02:00
Polecieli - rodzaj:męskoosobowy,3 os.,l.mnoga,czas przeszły,
będę odrabiał-1 os, l.pojedyncza, rodzaj:męski,czas przyszły
odrobimy - 1 os, l.mnoga, czas przyszły,rodzaj:...........
pobiegnę - 1.os, l.pojedyncza, czas przyszły,rodzaj:.........
zapamiętała - 1.os, l.pojedyncza, r.żeński, czas przeszły
pamiętamy - 1 os, l.mnoga,czas teraźniejszy,rodzaj:..........
zapamiętać - 2.os, l.pojedyncza,czas przyszły,rodzaj:.........
lecieliśmy - 1,os , l.mnoga,rodzaj:męskoosobowy, czas przeszły,
poleciały - 3.os, l.mnoga, r.niemęskoosobowy, czas przeszły,
polecimy - 1.os, l.mnoga,czas przyszły,rodzaj:........



sooory więcej nie wiem;)
2009-10-14T14:56:12+02:00
Odrobimy- rodzaj niemęskoosobowy
pobiegnę- rodzaj żeński
pamiętamy- rodzaj niemęskoosobowy
zapamiętac- rodzaj męski'
polecimy-rodzaj niemęskoosobowy