Odpowiedzi

2010-02-16T19:36:52+01:00
Jednym z najpopularniejszch korzysci przebywania na sloncu jest oczywiscie opalona skora a scisle mowiac zabarwiona pod wplywem melaniny barwnika ktory chroni skore przed poparzeniem poprzez zabarwienie jej na kolor brazowy.
Niebezpieczenstwem plynacym z dlugotrwalego korzystania ze slonca jest bardzo znany rak skury (czerniak),rowniez korzystanie z solarium niesie za soba negatywne skotki od najmniejszych czyli wysuszenie skory po najgrozniejsze a mianowicie popazenie skory.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:47:26+01:00
Najpopularniejsza korzyścią przebywania na sloncu jest opalona skora(zabarwiona pod wplywem melaniny barwnika, ktory chroni skore przed poparzeniem przez zabarwienie jej na kolor brazowy).
Niebezpieczenstwem jest bardzo znany rak skury (czerniak),korzystanie z solarium niesie za soba także negatywne skutki czyli od wysuszenia skory po najgrozniejsze czyli poparzenie skory.
1 5 1