Odpowiedzi

2010-02-16T19:37:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:38:26+01:00
Dane:
odległość K-W-8cm
skala-1:700000

Szukane:
prawdziwa odległość między K-W

Rozwiązanie:
8cmx700000=5600000cm=56km

Odp.: Rzeczywista odległość między tymi punktami wynosi 56km.

Liczę na naj!.:***
2 1 2
  • prk
  • Początkujący
2010-02-16T19:44:08+01:00
K-----------------------------------W
8 cm

jezeli na mapie w skali 1: 700 000 to k - w jest pomniejszone o 700 000 razy, czyli 700 000 x 8cm = rzeczywistosc

700 000 x 8 cm = 56 000 00cm

56 000 00cm = 56km

licze na naj :)
2 1 2