Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:38:52+01:00
80m razy 40m=3200m2(3200m kwadratowych) [to się picze taką małą dwujkę po literce ,,m"]

Aby obliczyć pole należy pomnożyć szerokość razy długość
<w tym przypadku szerokość to 80m, a długość 40m>


Odp. Pole tego placu zabaw wynosi 3200m2 (kwadratowych)

Liczę na naj
2 5 2
2010-02-16T19:38:56+01:00
P=80*40=3200m2
Odp. pole wynosi 3200m2
2010-02-17T00:33:47+01:00
A=80m
b=40m
P=a*b
P=80*40
P=3200 m²