Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:55:21+01:00
A) Fe(OH)3 + 3HCl = FeCl3 + 3H2O
b) 2Al(OH)3 + 3H2SO4 = Al2(SO4)3 + 6H2O
c) NaOH +HNO3 = NaNO3 + H2O
d) Mg(OH)2 +H2CO3 = MgCO3 + 2H2O
to jest zapis czasteczkowy.
2010-02-16T19:56:33+01:00
) Fe(OH)3 + 3HCL >>> fecl3+ 3h2o
b) 2Al(OH)3 +3H2SO4 >>> al2(so4)3 +6h2o
c) NAOH +HNO3 >>> nano3 +h20
d) Mg(OH)2 +H2CO3 >>> mgco3 + 2h2o
2010-02-16T20:39:11+01:00
A) Fe(OH)3 + 3HCl ---> FeCl3 + 3H2O
B) 2 Al(OH)3 + 3H2SO4 ---> Al2(SO4)3 + 6H2O
C) NaOH + HNO3 ---> NaNO3 + H2O
D) Mg(OH)2 + H2CO3 ---> MgCO3 + 2H2O