Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:39:37+01:00
Zaimki rzeczowne:
ja
ty
on
ona
my
wy
oni
one
kto
co
ktoś
Zaimki przymiotne:
mój
swój
twój
czyj
nasz
wasz
który
ten
ta
ci
te
Zaimki liczebne:
ile
tyle
2010-02-16T19:39:47+01:00
2010-02-16T19:43:07+01:00
Zaimek rzeczowny - ja, ty, on, ona, ono, my, wy, oni, one, sam, ktokolwiek, cokolwiek, nikt, nic, kto, co, ktoś, coś
zaimek przymiotny - mój, twój, nasz, wasz, jej, jego, czyj, niczyj, jaki, który, ten, tamten, każdy, żaden
zaimek liczbowy - tyle, ile, kilka