Odpowiedzi

2010-02-16T19:38:40+01:00
Wybiera się jak sójka za morze.
Bociany w zimę nie latają.
Ciągle na walizkach.
2 1 2
2010-02-16T19:38:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:40:31+01:00
'gdy się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy' - pośpiech nie przynosi nic dobrego, daje słabe rezultaty w wykonywanym zadaniu,
'komu w drogę, temu czas' - to oznacza, ze jeżeli ktoś gdzieś ma zamiar iść, to już powinien bo nadeszła pora
'wszystkie drogi prowadzą do Rzymu' - sieć rzymskich dróg jest bardzo rozwinięta .

proszę o naj :DD
1 4 1