1. Uzupełnij .
(nie mam symbolu pierwiastka więc pisze 'pierwiastek')
a) 4 = pierwiastek ......... < pierwiastek 19 < pierwiastek ...... = 5
b) 6 = pierwiastek ......... < pierwiastek 37 < pierwiastek ...... = .....
c) .... = pierwiastek........ < pierwiastek 90 < pierwiastek ...... = .....
d) .... = pierwiastek ........ < pierwiastek 150 < pierwiastek ...... = ......

2. Uzupełnij wstawiając w wolne miejsca dwie kolejne liczby naturalne.
a) ......... < pierwiastek 40 < .............
b) ......... < pierwiastek 111 < ............
c) .......... < pierwiastek 200 < ..............
d) ........... < pierwiastek 250 < .............
e) ............ < pierwiastek sześcienny 80 < ................
f) ............. < pierwiastek sześcienny 200 < ...............
g) ............. < pierwiastek sześcienny 270 < ...............
h) ................ < pierwiastek sześcienny 345 < ..............

pilne ! pomóżcie .

2

Odpowiedzi

2010-02-16T19:49:32+01:00
1. Uzupełnij .
(nie mam symbolu pierwiastka więc pisze 'pierwiastek')
a) 4 = √16 < pierwiastek 19 < √25 = 5
b) 6 = √36 < pierwiastek 37 < √49 = 7
c) 9 = √81 < pierwiastek 90 < √100= 10
d) 12 = √144 < pierwiastek 150 < √169 = 13

2. Uzupełnij wstawiając w wolne miejsca dwie kolejne liczby naturalne.
a) 6 < pierwiastek 40 < 7
b) 10 < pierwiastek 111 < 11
c) 14 < pierwiastek 200 < 15
d) 15< pierwiastek 250 < 16
e) 4 < pierwiastek sześcienny 80 < 5
f) 5 < pierwiastek sześcienny 200 < 6
g) 6 < pierwiastek sześcienny 270 < 7
h) 7 < pierwiastek sześcienny 345 < 8
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:53:40+01:00
1. Uzupełnij .
a) 4 = √16 < √19 < √25 = 5
b) 6 = √36 < √37 < √49 = 7
c) 9 = √81 < √90 < √100 = 10
d) 12 = √144 < √150 < √169 = 13

2. Uzupełnij wstawiając w wolne miejsca dwie kolejne liczby naturalne.
a) 6 < √40 < 7
b) 10. < √111 < 11
c) 14 < √200 < 15
d) 15 < √250 < 16
e) 4 < ∛80 < 5
f) 5 < ∛200 < 6
g) 6 < ∛270 < 7
h) 7 < ∛345 < 8
1 1 1