Ej pomużcie mii!!
Troche głupie pytanie ale...
Chcę sie dowiedziećć:
1)pytanie-,,Jeśli moja przyjaciółka nie lubi mojego rodzeństwa(w szczegulności brata) i jest u mnie na feriach 3 dni.A mówi że bedzie tydzień,a jedzie do domu po 3 dniach.To o czym to świadczy :
1)o tym że przyjechała do mnie tylko po to bo ja chciałam,
2)po prostu mnie nie lubi,
3)Udaje głupią i myśli że się nabiorę na jej wszystkie wytłumaczenia np.(mam dużo lekcji,nie chce mi się bo u kogoś zawsze krótko śpię i nigdy się nie wysypiam a u siebie śpię do 12:00)
4)Myśli że jej ujdzie to na sucho
?????????????????
2)pytanie-Prosiła mnie abym pojechała do niej ale nie pojechałam.Bo mnie obraziła swoim zachowaniem.Dobrze zrobiłam??
Prosze pomóżcie odppowiedzcie na te pytana WSZYSTKIE!!

2

Odpowiedzi

2010-02-16T19:40:51+01:00
Odp ; wkurzyli ją twoi bracie ,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:44:37+01:00
Pytanie 1:
wydaje misie że przyjechała po prostu bo ty chciałaś

pytanie 2:
hmm...?czy dobrze zrobiłaś? no nie wiem powinnaś tez pojechać i zrobić to co ona czyli wrócić wcześniej niz zaplanowałaś .

tak mi się wydaje ; P