Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:42:50+01:00
Kiedyś młodzi ludzie byli bardzo przywiązani do swojego ojczystego państwa.
Sprzeciwiali się działaniom rusyfikacji w obronie swojego honoru. Było to dla nich upokażające* uczyć się po rosyjsku.
1 1 1
2010-02-16T19:43:07+01:00
Dzieci i młodzież sprzeciwili się rusyfikacji ze względu na wychowanie.W domu mówili po Polsku, rodzice ów dzieci wychowywali ich na Polaków, w kulturze polskiej.Poza tym dzieci niezaprzeczalnie byli niezwykle inteligentni, wiedzieli, że to co robią i czego uczą ich nauczyciele jest złe.Ucznie o słabej osobowości lub/i bezradności, szukaniu swojego ideału poddawali się rusyfikacji. Lecz (jak widać po przenianie Marcinka) z czasem uświadamiali sobie swoje błędy.
1 5 1