Odpowiedzi

2010-02-16T19:40:18+01:00
Ponieważ w 1440r Gutenberg wynalazł druk
1440 koalicja przeciw Krzyżakom
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:41:29+01:00
W roku 1440 powstał Związek Pruski czyli koalicja przeciwko krzyżakom. Również w tym roku Gutenberg opracował i rozpowszechnił metodę wykorzystywania ruchomych czcionek i prasy drukarskiej, która pozwalała na wielokrotne powielanie tekstów
24 4 24