Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T17:31:25+02:00
D = m:V
zamieniamy jednostki: 2,5 dm³ = 2,5 * 10cm*10cm*10cm (trzy razy możymy przez 10 bo są to mamy decymetry do trzeciej potęgi)
7,8 g/mc³ = m /2500 cm³ /* 2500 cm³
m = 19500g
m = 19,50 kg
pozdrawiam :)
2009-10-13T17:35:14+02:00
195g

trzeba 2,5 dm zamienić na cm żeby jednostki były takie same i dopiero
2,5dm = 25cm
7,8g/cm³ * 25cm³= 195g
2009-10-13T17:35:35+02:00
D = m:V
7,8 g/mc³ = m/2,5 dm³ /*2,5 dm³
m = 19,5 g

masa ciała ma 19.5 g