Odpowiedzi

2010-02-16T19:47:16+01:00
Gdy ci smutno i źle
Pamiętaj - masz mnie
Przytulę gdy trzeba
Dam ci kawałek nieba

Spełnię twe życzenia
Zachcianki, pragnienia
Pytasz ,, Czemu? " Ja to wiem
Bo tak mocno kocham cię
1 2 1
2010-02-16T19:47:21+01:00
Wiatr i róże, czekolada,
piękne kwiaty, marmolada,
słońce świeci poprzez chmury,
świergot ptaków, pięknie brzmi.

Pocałunki na ławeczce,
wśród cieni drzew.
Trawa rośnie i rozkwita,
tak to właśnie się zaczyna,
wielka miłość rodzi się,
to jest właśnie Happy End :D

iii jak ? :)

I jeszcze jedna rymowanka :

Jeśli jeździć - to rowerem,
Jeśli chodzić - to z frajerem,
Jeśli szaleć - to z radości,
Tracić serce - to z miłości.

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:51:10+01:00
Miłość potrafi ranić i złamać na poł serce
miłość potrafi kochać i tulić kogoś wielce
lecz bez niej zycie to pustka całokowita
która w naszej duszy jak chwast zakwita


żyj aby kochać
kochaj aby żyć
z tych słow nie wiele mozna zwnioskować,
poprostu zawsze i wiecznie nalezy kochać