Odpowiedzi

2010-02-16T19:47:37+01:00
W okresie godowym samice szympansów i pawianów sygnalizują swoją gotowość do parzenia się intensywnym, czerwonym zabarwieniem.


Tylko tyle mogę pomóc ;)) Wyczytałem z Ksiązki ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:59:53+01:00
Wśród szympansów bonobo istnieją pewne bardzo interesujące zachowania. Dość często, gdy rozwścieczone samce zbierają się do bójki, samice podchodzą do nich wyjmują im kamienie czy kije z rąk i próbują ich uspokoić. Jednocześnie częstą praktyką jest oferowanie przez samice i odbywanie seksu w takich właśnie okolicznościach, dla uspokojenia samców oraz rozładowania sytuacji.