Odpowiedzi

2009-10-13T17:33:03+02:00
Ale jaka prawde?
Odpowiedż na profilu
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T17:35:14+02:00
Jak wiadomo, prawda może boleć. Jeżeli wiemy, że mówienie bez ogródek nie zawsze wychodzi nam, czy innym na dobre, to Istnieje przecież białe kłamstwo. Można usprawiedliwić je na przykład tym, by nie sprawić komuś przykrości. Jednak prawda jest najlepsza. Mamy zawsze czyste sumienie, nie czujemy strach, przed tym, ze kłamstwo się wyda, inni nam ufają, jesteśmy w porządku. Dlatego ja chciałabym podać wszystkim prosty przepis na to, jak powiedzieć prawdę, żeby nie bolało. Przecież zawsze lepiej powiedzieć, ze ktoś mija się z prawdą, niż oskarżać go o kłamstwo.
SKŁADNIKI:
Łyżeczka uśmiechu
Szczypta dobrego humoru
Trochę ogródki
Myśli
Bawełna
Prawda
Sposób przygotowania:
łyżeczkę uśmiechu i Myśli wyrażone ogródkami dokładnie zmiksować. Prawdę owinąć w bawełnę i zapiekać w piekarniku w temperaturze ok. 200oC przez 10 minut. Polać zmiksowanymi składnikami i posypać szczyptą dobrego humoru. Podawać na ciepło.
Czas przygotowania: ok. 30 minut
Liczba porcji: dowolna
Uwaga!
Przedawkowanie któregoś ze składników może grozić tzw. Przesłodzeniem i może przynieść niepożądany efekt sztuczności.